Hogyan ismerhetők fel a gyógyíthatatlan pszichopaták? - Barnai Roberto, Jakab István
"Tiszta pszichiátria!" - SOS - energetikai tisztítást igényel!

Megnéztem ezt a videót, és nagyon sok mindent megértettem!

Korábbi munkám során nagyon sok a szociális ágazatban sok olyan kliensem volt, aki komoly életvezetési problémákkal küzdött. A legtöbb esetben nem csak a klienseim, hanem családtagjaikon figyelhettem ezt meg, de az se volt ritka, hogy az egész család ilyen kórképeket mutatott. Ismerősi körben is van jó néhány olyan ember, akinek bizonyos időszakokban, vagy akár rendszeresen "nem normális" a viselkedése. A cselekedeteinek nincs semmi logikus következménye, irracionális, érzelmileg túlfűtött, támadó, ellenséges, elkeseredett viselkedésminták voltak megfigyelhetőek rajtuk.

Amikor ezekről meséltem - természetesen név nélkül - mondjuk a szüleimnek, v. barátaimnak, mindig azt mondtam, hogy "tiszta pszichiátria", és ez nagyjából szállóigémmé vált. A szüleimtől ilyenkor mindig azt kaptam meg, hogy "neked mindenki pszichiátriai beteg". Bár tanultam nagyon sok pszichológiát, a pszichiátriai kórképeket olyan mélységig mégsem tanultam, ezért konkrét beazonosításukat nem tudtam megtenni. Így valóban úgy tűnt, hogy csak a levegőbe beszélek.

Épp tegnap este beszélgettem a szomszédaimmal...

...akik tudják, hogy korábban szociális munkát végeztem, és a leghátrányosabb helyzetű térségekben dolgoztam, az ott élőknek segítettem. Egyik szomszédom nagyon lelkes, és mindig bele akar fogni valamilyen szociális tevékenységbe, meg akarja menteni a beteg, elesett, szerencsétlen embereket. Elmondtam neki, hogy semmi bajom ezekkel az emberekkel, nincs velük szemben ellenérzésem, de én ezen a területen nem akarok már dolgozni, hanem csak a spirituális területen szeretnék segíteni a hozzám fordulóknak.

Magam is elgondolkodtam ezen a kijelentésemen. Miért akarom teljes mértékben kivonni magam a legrászorulóbb embereknek való segítésből?

Nem nézem le őket, nem lettem lelketlenebb - sőt! Az az igazság, hogy a szociális munkában olyan energiákat kellett működtetnem, ami egyáltalán nem volt felemelő, és így nem volt könnyű a felemelkedés lépcsőfokain felfelé lépdelni, ill. olyan spirituális magasságokba emelnem magam, ami az ezotériás munkához kell. Minden nap ugyanazokat kellett "megmenteni", mivel önállóan életképtelenek voltak a többségi társadalomban, és ha egy problémát megoldottam, másnap három jött helyette ugyanabban a családban. Mintha egy feneketlen kútba öntöttem volna a tudásomat és az energiámat, és igazából ők ennek annyira nem örültek, mivel "erőszaknak", az életükbe való beavatkozásként élték meg mindezt a legjobb jó szándékom ellenére is.

Végül úgy döntöttem, hogy olyanoknak segítek, akik ezt kérik.

Visszatérve a pszichiátriai betegségekhez és ehhez a videóhoz. Sajnos teljesen bebizonyosodott számomra, hogy igazam van. Elhangzik, hogy a lakosság kb. felének kettős önértékelési konfliktusa van, ami elmezavar kategória! Nagyon durva! Azt mondja Robertó, és tapasztalataim alapján igazat kell neki adnom, hogy ezek az emberek közveszélyesek, és semmi mást nem tudunk velük csinálni, mint hogy elkerüljük őket, kizárjuk őket az életünkből.

Ha spirituálisan nézem a dolgot, akkor azt kell mondanom, hogy a pszichiátriai betegek, szenvedélybetegek rengeteg megszállót és démont hordoznak magukon.

Ne legyenek kétségeink afelől, hogy közvetlen kapcsolat során hagynak belőlük jó néhányat rajtunk, a lakásunkon, munkahelyünkön, attól függően, hogy milyen helyzetben találkozunk velük.

Amellett még a meghasadt személyiségük miatt előszeretettel támadják hátba azt is, aki épp az előbb segített nekik, ami pedig átkokat, rontásokat, mágiát, pszichikai támadásokat jelent számunkra. Minél több támadás, negatív energia ér minket, annál sebezhetőbbé válunk a következő támadás során, egészségi és mentális állapotunk romlik, félelmeink, szorongásaink felerősödnek, és egyre rosszabbul érezzük magunkat.

Mit lehet hát tenni?!

Egyfelől elkerülni az ilyen embereket (amit a videóban Robertó részletesen kifejt), másrészt minél hamarabb érdemes leszedetni ezeket magunkról, a lakásunkról, munkahelyünkről energetikai tisztítással! Mivel elég nehéz ezeket a támadásokat teljesen kizárni az életünkből, ezért tudnotok kell, hogy a tisztításokat rendszeresen 1-2-3 havonta meg kell ismételni, annak függvényében, hogy az illető maga is mennyi támadást szedett össze, ill. milyen közegben mozog.

A tisztítás tekintetében fordulhattok hozzám bizalommal! Szívesen segítek!

Hívj vagy írj bizalommal: +36 30 314 0661, info@noraalelkeksegitoje.hu

WEB: https://noraalelkeksegitoje.hu/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leleksegito.blog.hu/api/trackback/id/tr3114308973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nóra - a lelkek segítője

Küldetésem: "A lelkeknek oly módon segíteni a fény erőivel összhangban, hogy így a Föld bolygón egy boldogabb, fénnyel teli világot hozzunk létre." Mindenkinek megvannak a maga lelki sérülései, amelyeket ebben az életben, vagy az ezt megelőző életekben szerzett. Munkámmal ezeken igyekszem segíteni az ezotéria és a spiritualitás eszközeivel: jóslással, energetikai tisztításokkal, érzelmi és karmaoldással, az előző életek feltárásával. Blogomban ezekhez a területekhez kapcsolódó tapasztalataimat, gondolataimat szeretném megosztani.

süti beállítások módosítása