Tévhitek a jóslással kapcsolatban - 2. rész
A kártyákról

Elsősorban Rider Tarot kártyát használok a jósláshoz. Egy időben sok jósnőhöz elmentem, mert én is kerestem a magam válaszait a kérdéseimre. Az egyik jósnőnél, aki később a tanárom lett, láttam egy hihetetlen, fantasztikus kártyát, ami szinte rabul ejtett, és válaszokat is adott.

tarot.jpg

Ez a jósnő – mint később kiderült, látta a képességeimet – említette, hogy tanít is, és menjek el hozzá.

A cigánykártya

Először a cigány kártya vetését tanultam meg, az is nagyon érdekes volt, de valahogy nem kaptam vissza azt az élményt, mint az első jóslásánál. Viszont elkezdtem kiépíteni a magam csatornáját, ahonnan az égi információkat lehívom. Ez egy 36 lapos, elég egyszerű kártya, de mégis jól használható. A legtöbben nagyon leegyszerűsített módon használják, nagyjából egymás után mondják a kártyákra írt szavakat, pl.: szerencsétlenség – ház – féltékenység = szerencsétlenség a házban a féltékenység miatt. Az ilyen jósok nem hívnak le információkat fentről, inkább csak egy kis „parasztvakítás”-ban részesítik az illetőt, és inkább csak azt mondják, amit szerintük a kérdező hallani szeretne.

A tarot kártya

A cigány kártya tanfolyam után viszont jött a Tarot kártya tanfolyam!

Utólag jöttem rá, hogy a kártya választott engem, és nem én a kártyát, mert természetesen ez volt az a kártya, amibe a jóslás alkalmával beleszerettem.

A tarot kártya 78 lapos, két pakliból áll, és nagyon sok fajtája kapható. A 22 lapos Nagy Arkánum személyiségjegyeket és fejlődési folyamatokat tartalmaz, de magában hordozza a dolgok alapját, vagy mondhatnám azt is, amivel leszületünk. Az 56 lapos Kis Arkánum négy részből áll, kelyhek, botok, kardok, érmék, mint sok más kártyában a négy szín. A kelyhek az érzelmekről, a botok a munkáról, tevékenységekről, a kardok a konfliktusokról, belső vívódásokról, és az érmék pedig az anyagiak területéről szól. Emellett a lapoknak van egy alap jelentése is, ami mondhatni független attól, hogy a négy csoport melyikébe tartozik.

Kártyahúzáskor mindkét pakliból ugyanannyit húz a kérdező, kirakom a kirakási rend szerint, és mind a kettőt összeolvasom. Ennek a kártyának a specialitása, hogy majdnem minden lap számozott, és a két Arkánum számait összeadva megkapunk egy Nagy Arkánum számot. Így ez tovább pontosítja a jelentést, ill. a kirakás többi részére is utal. Így nagyon komoly összefüggéseket láthatunk meg, mi mivel függ össze.

 

nls-logo-fekvo.png

 

Hívj vagy írj bizalommal: +36 30 314 0661, info@noraalelkeksegitoje.hu

WEB: https://noraalelkeksegitoje.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://leleksegito.blog.hu/api/trackback/id/tr9914380644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nóra - a lelkek segítője

Küldetésem: "A lelkeknek oly módon segíteni a fény erőivel összhangban, hogy így a Föld bolygón egy boldogabb, fénnyel teli világot hozzunk létre." Mindenkinek megvannak a maga lelki sérülései, amelyeket ebben az életben, vagy az ezt megelőző életekben szerzett. Munkámmal ezeken igyekszem segíteni az ezotéria és a spiritualitás eszközeivel: jóslással, energetikai tisztításokkal, érzelmi és karmaoldással, az előző életek feltárásával. Blogomban ezekhez a területekhez kapcsolódó tapasztalataimat, gondolataimat szeretném megosztani.

süti beállítások módosítása