Néhány fontos kérdés

Néhány fontos információt szeretnék megosztani veletek a munkámmal kapcsolatban. Sokszor felmerülnek ugyanazok a kérdések, amikre itt szeretnék válaszolni. Másfelől bizonyos feltételeket jó ha tudtok, mielőtt megkerestek.

kerdesek.png

A szolgáltatásokról

Elég sok szolgáltatást nyújtok: jóslás, tanácsadás, önismeret, személyiségfejlesztés, energetikai tisztítás személyen és házon, érzelmi és karma oldás, előző élet utaztatás, meditáció, energetizált amulettek és ékszerek készítése. Van, aki tudja, hogy mit szeretne, milyen szolgáltatást venne igénybe, de valaki nem tudja, hogy mi mit takar. Ez nem baj! Én szívesen segítek neked, hogy eldöntsd ezt. Ehhez el kell mondanod, hogy mi a jelenlegi problémád, én tudni fogom, hogy mivel lehet ezt kezelni.

A nyitva tartásról

Hétfőtől péntekig dolgozom általában reggel 8-tól este 18-ig. Akinek a munkája csak úgy engedi meg, eljöhet hozzám 18 órára, ha ezt előzetesen egyeztettük. A hétvégéket szeretném szabadon hagyni magam és a családom számára, vagy akár tanulásra. Ha nagyon nem oldható meg máshogy, akkor dolgozom hétvégén is, de azért tudjátok, hogy ez már nem a normál munka kategóriába esik, tehát nem elvárható, esetleg kérhető. Aki ismer, az tudhatja, hogy nem mondok "nemet" egy kérésre csak akkor, amikor az végképp nem megoldható. Mindig arra törekszem, hogy minél előbb tudjak időpontot adni, hogy a legrövidebb időn belül megoldjuk a gondodat. Kérlek, a nyitvatartási időmet tartsd be, és ez alatt az idő alatt telefonálj vagy írj üzenetet. Reggel 8 előtt és este 20 óra után nem válaszolok üzenetekre. Ha nem veszem fel a telefont, mert épp ügyféllel vagyok, visszahívlak. És ha nyitvatartási időben nem válaszolok azonnal az üzenetedre, akkor valamiért nem érek rá, de 48 órán belül válaszolni fogok, megígérem.

Az időpont egyeztetésről

Mindig úgy adok időpontot, hogy az a lehető legjobb legyen mind a kettőnk számára! Elég sok mindenben igazodom az igényeitekhez. Viszont, hogy ne legyen ütközés más ügyféllel, ezért kérlek, tartsd magad a megbeszélt időponthoz. 2019. januárjától az időpont egyeztetésed akkor lép életbe, ha elutalsz nekem 5.000 Ft előleget! Ha nem jelzed időben, 48 órával az egyeztetett időpont előtt, hogy le szeretnéd mondani az időpontodat, akkor az 5.000 Ft nem kapod vissza. Ez azért  van így, mert nekem komoly anyagi kiesést jelent, ha nem szólsz időben, és nem tudok másik ügyfelet behívni arra az időpontra! Ez egy nagyon fontos dolog, tartsd észben!

A feltett kérdések

Nyilván mindenki kíváncsi, hogy ezek a szolgáltatások hogyan működnek, mit tudok, milyen képességekkel rendelkezem. Megmondom őszintén, nem igazán szeretem az ilyen fajta teszteléseket, én már ezen túl vagyok. Amikor tanultam a spiritualitást, akkor a mestereim folyamatosan teszteltek, és átmentem. Te nem fogsz tudni úgy letesztelni, hogy olyan eredményt kapj, ami neked megfelel. Ha kételkedő vagy, nem hiszel ezekben a dolgokban, akkor nem szükséges ezeket a szolgáltatásokat igénybe venni. Én szívesen beszélgetek, csak akkor tudd, hogy az már tanácsadás, aminek 7.000 Ft/óra a díja, megkezdett fél órában számolva. Ez is rendben van, ha kifizeted. Az idő mindenkinek pénz. Ha nem szeretnél tanácsadási díjat fizetni, akkor csak a legszükségesebb kérdéseket tedd fel, főleg az időpont egyeztetésre szorítkozz. Azt gondolom, 10 perc alatt mindent meg lehet beszélni, ezért ez az idő ingyenes. A tanácsadói díjat akkor is kalkuláld bele, ha ez nem telefonon keresztül történik, hanem e-mail-t vagy messenger üzenetet írsz, vagy bármi más elektronikus üzenetet. 2019. januárjától ezeket jegyezni fogom, és vagy elutalhatod ezt az összeget, vagy amikor eljössz, hozzátesszük a szolgáltatás díjához.

Nekem milyen adatok szükségesek

Erről azért kell írnom, mert egy ügyfél kapcsán rájöttem, hogy neki rosszul esett, hogy nem akartam kikérdezni őt előtte, hogy mi a problémája. Nekem csak az illető neve kell, akivel dolgozom, akár személyesen, akár távban dolgozom vele. Ha van róla egy fénykép (elektronikusan is jó), az már nekem elég, be tudom hívni az energiáját. Ha személyesen ott van, akkor tőlem akár más nevet is mondhat, nem számít. :-) A különböző terápiák előtt szoktak beszélgetni az ügyféllel, hogy mi a problémája. Én ezt nem az érdektelenség miatt nem teszem, hanem mert a jóslásnál ezt megszoktam. Ahhoz, hogy hiteles legyek, mint jósnő, nem kérdezgetek előre. Ezek az információk inkább csak félrevisznek, és amúgy is fentről csatornázom az információkat, és azt mondom. A tisztításnál szintén nincs szükségem arra, hogy elmondd, milyen betegséged van, úgy is látni fogom, mivel kell dolgoznom.

A munkámról

Örülök, ha eljössz hozzám, és jól szokták nálam érezni magukat az ügyfelek. Sok eszközöm is van, rengeteg kártya és miden más, amit használhatunk. Ha viszont nagyon messze laksz, és nem tudsz eljönni, akkor a legtöbb munkát meg tudom csinálni távban is. Ez nem kuruzslás. Valaki tud távban energia munkát végezni, valaki nem. Én tudok. Az energiának nem számít a távolság, ezért mindegy, hogy hol vagy. Ha távban dolgozok, akkor fontos, hogy nyugodt körülményeket teremts magad körül, esetleg gyújts meg egy gyertyát vagy teamécsest, ezzel segíts nekem. A tisztításnál igyál sok vizet, és ha lehet akkor pihenj, de veszélyes dolgot, pl. autót ne vezess közben. A távban történő tisztítás után, ha kéred, elmondom, hogy mit szedtem le, mit tapasztaltam. Ebben az esetben viszont az erre fordított tanácsadási időt (kb. fél óra, a kérdéseid függvényében több is lehet) hozzászámolom a tisztítás díjához. Egyébként tisztán látó és médium vagyok, valószínűleg tisztán érző és tisztán halló is, de a két utóbbit még annyira nem tesztelték. Rengeteg spirituális tanulás van a hátam mögött, illetve folyamatosan tanulok, mert szeretek tanulni, ez fontos dolog. Közben a képességeim is folyamatosan fejlődnek. Ezeket nem azért írtam le, hogy fényezzem magam, csak azért, hogy tudd, nem hétköznapi képességekkel bírok, amiket az emberek többsége nem is ért. Ezért neked nem kell tudnod, hogy mit hogyan csinálok, az a lényeg, hogy a gondod megoldódjon.

A díjazásról

Ha távban dolgozom, akkor megbeszéljük, hogy nagyjából mennyi időt vesz igénybe a tevékenység, és ezt az összeget kérem előre elutalni!  Akkor nyilván nem kell külön előleget utalni, de ha 48 órán belül lemondod, akkor csak az 5.000 Ft feletti összeget utalom vissza! A jóslás, tanácsadás, önismeret, személyiségfejlesztés, meditáció: 7.000 Ft/óra. Az energetikai tisztítás személyen és házon, érzelmi és karma oldás, előző élet utaztatás: 12.000 Ft/óra. Az energetizált amulettek és ékszerek ára méret függő, de az amulett 3.000 Ft körüli, a karkötő 5.000 Ft körül van. Az óradíjakat megkezdett fél órában számolom, tehát ha másfél órát veszel igénybe, akkor nem 2 órányi összeget fizetsz ki, hanem másfelet! A jóslás és egy személy letisztítása általában 2 órát vesz igénybe! Megteheted, hogy jelzed előre, hogy te kevesebbet vagy többet vennél igénybe, ez nem gond! Akkor annyi idővel kalkulálok, és úgy tudok másnak időpontot adni. 1 óránál kevesebbet viszont ne kérj, mert annak nincs értelme. Tudnod kell, hogy nekem ezekhez a munkákhoz fel kell készülnöm előtte, ami kb. fél óra, és utána le is kell magamat tisztítanom, ami szintén idő. Vedd ezt figyelembe, és egy óránál kevesebb időt ne kérj. Ha valahova ki kell mennem, pl. házat tisztítani, arra az utazás ideje és költsége függvényében külön díjat számolok fel az ott töltött időn túl. Vállalkozó vagyok, nem gond nyugtát vagy számlát kiállítanom. Ha el tudod számolni a számlát, jelezd, és akkor nem nyugtát írok neked. Aki utalással fizet, annak mindenképpen számlát írok, és postai úton elküldöm, vagy aki kéri beszkennelve e-mail-ben. Ehhez viszont kell a neved és a címed.

Kérlek benneteket, hogy ne vegyétek zokon ezt a kicsit szigorúbb írásomat. Sajnos néhány ügyfél miatt kénytelen vagyok határokat, kereteket szabni, mert különben semmi magánéletre, pihenésre nem lenne így módom. Megértésedet és együttműködésedet köszönöm!

 

 nls-logo-fekvo.png

 

Hívj vagy írj bizalommal: +36 30 314 0661, info@noraalelkeksegitoje.hu

WEB: https://noraalelkeksegitoje.hu/

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leleksegito.blog.hu/api/trackback/id/tr9214491224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nóra - a lelkek segítője

Küldetésem: "A lelkeknek oly módon segíteni a fény erőivel összhangban, hogy így a Föld bolygón egy boldogabb, fénnyel teli világot hozzunk létre." Mindenkinek megvannak a maga lelki sérülései, amelyeket ebben az életben, vagy az ezt megelőző életekben szerzett. Munkámmal ezeken igyekszem segíteni az ezotéria és a spiritualitás eszközeivel: jóslással, energetikai tisztításokkal, érzelmi és karmaoldással, az előző életek feltárásával. Blogomban ezekhez a területekhez kapcsolódó tapasztalataimat, gondolataimat szeretném megosztani.

süti beállítások módosítása