Mit kell tudni az energetikai tisztításról, oldásokról, gyógyításról - 2.rész
A védelmekről, és az „Isten úgyis véd, nem árthat nekem senki” felfogásról

Különböző védelmi mechanizmusok vannak, én magam is csinálok energetizált amuletteket. De azt kell mondanom, hogy a nagyon erős energetikai támadások, átkok, rontások, mágiák kivédésére ezek mind nagyon kevesek.

blog_magia2.png

Milyen eszközökkel védhetjük magunkat?

Vannak fantasztikus meditációs CD-k, amelyek nagyon magas energiájú védelmeket állítanak fel, de ezek sem örök életűek. Nem mondom, hogy eredménytelen védeni magunkat, de a védelmeket minden nap újra kell alkotni, mert 24 óránál tovább nem nagyon bírják.

Az amuletteket én ásványokból készítem, amelyeknek egyébként is van egy fantasztikus energiájuk, ami hat ránk. Mindig rakok rá védelmet is, olyan kristályt, ami a negatív energiákat összegyűjti, magába zárja. Mégis ezek a kristály amulettek inkább a gyógyulásunkat szolgálják, mint inkább a védelmünket. Időnként le is kell tisztítani őket, feltölteni energiával, hogy újra kifejtsék jó hatásukat.

 

"Isten úgyis véd..."

Többektől hallottam, hogy az Isten úgy is védi őt, nem árthat neki senki. Ez a gondolat olyan szempontból jó, hogy nem aggódik azon, hogy valamilyen baj éri őt, és ez már valóban pozitív. Sokkal rosszabb, ha valaki folyton retteg, aggódik, és ezzel be is vonzza ezeket a negatív energiákat. Mégis azt kell mondanom, hogy ez a gondolat mégsem zárja ki, hogy valamilyen energetikai támadás érje, átkot, rontást, mágiát tegyenek rá. Kizárja annak is a lehetőségét, hogy valamilyen betegség, baleset megjelenésekor erre gondoljon, és ilyen jellegű segítséget kérjen, és így nem is tudjuk leszedni róla ezeket a negatív energiákat.

 

A negatív gyógyító

Kb.1 évvel ezelőtt beszéltem egy gyógyítóval, aki véleményem szerint nem volt annyira pozitív ember, én magam biztosan nem vetném magam alá az ő gyógyításának, mert meglehetősen agresszív volt. Az egyik ismerősöm viszont nagyon kedvelte, és ő jelezte, hogy szerinte sok negatív energia van rajta, mert ő látja ezeket. Ránéztem a gyógyítóra, és valóban rengeteg, ezres nagyságrendű átok és rontás volt rajta, emellett százon felüli mágia. Felhívtuk telefonon a gyógyítót, és felajánlottam neki a segítségemet, elmondtam, mit látok rajta. Először viccelődve azt mondta, hogy az ő hite szerint Isten megvédi őt, ezért nem is lehet rajta semmi, és ő amúgy is egy nagy gyógyító. Aztán letette a telefont, és messenger üzenetben olyan csúnyán kiosztott minket, hogy mi mit képzelünk, rajtunk van nagyon sok szutyok, tisztítsuk magunkat. Mondhatni ordenáré módon viselkedett, az ismerősöm nem is értette, mi ez a viselkedés. Egyértelműen látszott, hogy a nagy gyógyító meglehetősen alacsony rezgésű ember, agresszív, sértődékeny, kicsit sem olyan, aki a felemelkedés útján halad, és kicsit sem tévedtem a rajta lévő negatívumokat illetően. Természetesen, mivel senkit sem lehet akarata ellenére a legjobb szándékkal sem letisztítani, így csak megnéztem ezeket, és nem szedtem le, valószínűleg szükségesek ezek még a fejlődéséhez.

 

nls-logo-fekvo.png

 

Hívj vagy írj bizalommal: +36 30 314 0661, info@noraalelkeksegitoje.hu

WEB: https://noraalelkeksegitoje.hu/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leleksegito.blog.hu/api/trackback/id/tr3314528212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nóra - a lelkek segítője

Küldetésem: "A lelkeknek oly módon segíteni a fény erőivel összhangban, hogy így a Föld bolygón egy boldogabb, fénnyel teli világot hozzunk létre." Mindenkinek megvannak a maga lelki sérülései, amelyeket ebben az életben, vagy az ezt megelőző életekben szerzett. Munkámmal ezeken igyekszem segíteni az ezotéria és a spiritualitás eszközeivel: jóslással, energetikai tisztításokkal, érzelmi és karmaoldással, az előző életek feltárásával. Blogomban ezekhez a területekhez kapcsolódó tapasztalataimat, gondolataimat szeretném megosztani.

süti beállítások módosítása