Néhány szó rólam

sinkanori_profilkep.jpg1976-ban születtem, és Nógrád megyében élek.

Meglehetősen sokat tanultam eddigi életem során és ezt a „szokásomat” még ma is megtartom. Gyerekkoromban és fiatal felnőttként rengeteg érzelmi megterhelést, fájdalmat éltem meg, ami abba az irányba vitt, hogy később másoknak segítsek.

Ezek a megélések azok, amelyek segítségével megértem a hozzám fordulókat, még akkor is, ha az adott traumát, fájdalmat én magam nem éltem át.

Viszont nagyon empatikus és érzékeny vagyok, ezért minden gond nélkül el tudom képzelni, hogy mit él át az, aki tőlem segítséget kér.

2001-ben végeztem a főiskolán szociálpedagógusként, és 2017 végéig segítő szakemberként dolgoztam a szociális és gyermekvédelmi ágazat különböző területein. Közben szereztem még egy bölcsész romológus és ehhez kapcsolódó tanári képesítést is.

A 16 év alatt, bár ebből 9 évet vezetőként töltöttem el, folyamatos kapcsolatom volt a rászorulókkal, sokat dolgoztam kinn terepen, főleg a legszerencsétlenebb emberek között töltöttem sok időt. Rengeteg beteg, elesett, fogyatékos, érzelmileg sérült, pszichiátriai beteg, állami gondozott gyerekkel és felnőttel találkoztam és beszélgettem.

Mindig az volt a célom, hogy kibogozzam a történetét, megértsem, és ennek tükrében a lehető legjobban tudjak neki segíteni. A tevékenységeim jelentős részét a mentális gondozás, a tanácsadás töltötte ki. Eközben meglehetősen mélyen beleláttam fájdalmaikba, elakadásaikba, bizonytalanságaikba, félelmeikbe, tehetetlenségeikbe.

2008-ban kezdtem el spiritualitással foglalkozni, mert olyan mély érzelmi trauma ért, amit racionálisan kezelni már nem lehetett.

Először angyaltanfolyamon voltam, és sokat jártam jóslásra. Majd megtaláltam egyik tanítómat, akitől először a cigány kártya, majd a Tarot kártya jóslást sajátítottam el, ill. ezzel kiépült az az égi „csatorna” amit ma is használok.

Ezt követően tanított nekem önismeretet, az ezotéria alapjait, médiumitást. Folyamatosan tesztelte és fejlesztette a képességeimet. Amikor ő megtanított mindent, amit lehetett, átirányított másik tanítómhoz, akiktől megtanultam az energetikai tisztításokat, a gyógyítást, és ők a mai napig segítik a munkámat, ill. időnként együtt is dolgozunk.

Most is folyamatosan tanulok, sok tanfolyamot elvégeztem, de nem mindegyikkel van dolgom, és egy részét így nem is használom a munkámban.

Sokszor előfordul, hogy az Égiek, angyalok tanítanak, vagy Jézus, mert meditáció során felismeréseket adnak, újabb gyógyító energiákat töltenek a kezembe, információkkal látnak el. Emellett amikor jósolok, egyenesen az égi információkat csatornázom, tehát ilyenkor is tanulok új dolgokat.

A tisztításnál látom, hogy mi van benne az egyénben, és ezeket ki is tudom szedni. Mondhatni végig tudom szkennelni a testet, és látom az elakadásokat, problémákat.

2017 végén felhagytam a hagyományos segítő szakmámmal, hogy sokkal hatékonyabban tudjam segíteni a hozzám fordulókat, és 2018 áprilisában elindítottam spirituális vállalkozásomat. A korábbi 16 évben megszerzett tapasztalataim természetesen nem vesztek el, csupán kibővültek újabbakkal.

Jelenleg jóslással, energetikai tisztítással, háztisztítással, érzelmi és karma oldással, előző élet utaztatással, személyiségfejlesztéssel, önismerettel, tanácsadással foglalkozom. Tisztánlátó és médium vagyok, ezért távban is tudok bárkivel dolgozni.

 Hívj vagy írj bizalommal: +36 30 314 0661, e-mail: info@noraalelkeksegitoje.hu

WEB: https://noraalelkeksegitoje.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://leleksegito.blog.hu/api/trackback/id/tr3914304501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nóra - a lelkek segítője

Küldetésem: "A lelkeknek oly módon segíteni a fény erőivel összhangban, hogy így a Föld bolygón egy boldogabb, fénnyel teli világot hozzunk létre." Mindenkinek megvannak a maga lelki sérülései, amelyeket ebben az életben, vagy az ezt megelőző életekben szerzett. Munkámmal ezeken igyekszem segíteni az ezotéria és a spiritualitás eszközeivel: jóslással, energetikai tisztításokkal, érzelmi és karmaoldással, az előző életek feltárásával. Blogomban ezekhez a területekhez kapcsolódó tapasztalataimat, gondolataimat szeretném megosztani.

süti beállítások módosítása